Nu o erecție stabilă ce să faci

Cum rezolvi problema disfuncţiei erectile: sfatul specialistului

Kristen Dold În timpul unei documentări pentru un alt articolam fost surprins să aflu că două studii independente au descoperit că între un sfert și o treime dintre bărbații cu vârste sub patruzeci de ani sufereau de disfuncții erectile.

nu o erecție stabilă ce să faci mărirea penisului îmbunătățirea erecției

Asta i-a făcut pe oamenii de știință să analizeze stilul de viață al tinerilor. Aceștia fumează, beau alcool, nu dorm suficient și mănâncă prost. Când am citit că mănâncă prost, m-am gândit la fast food, la toate mâncărurile procesate și carbohidrații care fac penisurile de douăzeci-treizeci de ani să se comporte ca niște penisuri de moși.

Dar noile cercetări sugerează că tinerii sunt afectați nu neapărat de ce mănâncă, ci de ce le lipsește din alimentație: flavonoidele. Flavonoidele se găsesc în aproape toate fructele și legumele.

nu o erecție stabilă ce să faci lipsa totala a libidoului

Numele se referă la o categorie diversă de fitonutrienți substanțe din plante care — alături de carotenoide nu o erecție stabilă ce să faci sunt responsabile de culorile puternice de pe tarabele de legume.

Numeroase studii au demonstrat că consumul de flavonoide luptă împotriva obezității, a bolilor cardiovasculare, a diabetului, a anumitor tipuri de cancer și a bolilor neurodegenerative și pot prelungi durata de viață.

Caracterizată prin ejaculare care apare întotdeauna sau aproape întotdeauna înainte de sau la un minut de la penetrare, EP poate avea mai multe cauze. De multe ori, de vină sunt factorii psihologici, precum stresul, depresia, problemele de relație sau anxietatea legată de performanță — deși problemele fiziologice precum diabetul, tensiunea crescută, problemele cu tiroida sau cu prostata pot să fie și ele cauzele, spune Michael Relatano, specialist în sănătate reproductivă din New York City. Pe scurt, nu e deloc mișto și uneori pot să-l împingă pe cel care ejaculează prematur să evite intimitatea sexuală cu totul. Există, totuși, mai multe intervenții relativ simple, care s-au dovedit a fi eficiente în tratarea problemei.

Dar când ești în floarea vârstei, nu te sperie bolile cronice și sunt slabe șanse să renunți la mâncăruri care stimulează centrul de recompense ale creierului.

Pe de altă parte, s-ar putea să te convingă promisiunea unei erecții mai zdravene.

Am o mare problema sexuala de erectie si ejaculare!

Studiul publicat în ianuarie în Journal of Sexual Medicine n-a fost primul care a dovedit legătura dintre consumul de vinete și erecție. Înaltă cercetare a descoperit că un consum mai mare de flavonone, antocianine și flavone — trei categorii de flavonoide — e asociat cu reducerea riscului de dezvoltare a unei disfuncții erectile la bărbații cu vârste sub șaptezeci de ani.

nu o erecție stabilă ce să faci continuarea erecției

Totuși, acest studiu a analizat doar bărbații cu vârste între 18 și patruzeci de ani — categoria de vârstă asociată în mod tradițional cu o frecvență mai mare a sexului. Cercetătorii au descoperit că toți tinerii care consumau mai puține flavonoide aveau șanse mai mari să aibă disfuncții erectile și au declarat că flavonele sunt categoria de flavonoide care contribuie cel mai mult la o funcție erectilă sănătoasă.

nu o erecție stabilă ce să faci soluție de erecție slabă

Legumele precum ardeii, roșiile și vinetele conțin o cantitate mare din flavona luteolină. Țelina conține atât luteolină, cât și apigenină, altă flavonă, și acționează și ca un afrodisiac.

nu o erecție stabilă ce să faci acoperă penisul

Nu o erecție stabilă ce să faci mai conține și androstenon și androstenol, care s-a dovedit că au efect asupra stării emoționale și a reacției sexuale a femeilor, precum și asupra selecției partenerului.

Ațiputeafiinteresat